четверг, 18 октября 2018 г.



КРОСВОРД



По горизонталі:
1. Один із відділів скелету кінцівок.
2. Тканина, що разом із кістковою утворює скелет.
3.  Інша назва осеїну.
4. Тонка сполучнотканинна оболонка м'яза.
5.  Рухома кістка черепа.
6. Плеската кістка грудної клітки.
7.  Порушення цілісності кісток.
8. Рухоме з'єднання кісток скелета.
9.  Оболонка кістки, за рахунок якої кістки рос­туть у товщину.
10. Вигин хребта вперед у шийному та попере­ковому відділах.
11. Перший шийний хребець.
12.  Особливість будови стопи людини, що по­м'якшує поштовхи під час ходіння, бігу, стрибків.
13. Властивість кістки, яка пов'язана із вмістом у ній неорганічних речовин.

По вертикалі:
14. Нерухоме з'єднання кісток.
15. Орган тіла людини, який може скорочувати­ся під впливом нервових імпульсів.
16.  Порушення постави, що характеризується боковим викривленням хребта.
17. Основна складова хребта.
18. Один із скоротливих білків м'язових волокон.
19.  Один із відділів скелету вільної верхньої кінцівки.
21. Структурна основа тіла, що виконує функ­цію опори і захисту.
22. Складова грудної клітки.
23. Одна з функцій опорно-рухової системи.
24. Наука про збереження і зміцнення здоров'я та профілактики здорового способу життя.
25. Звичне положення тіла під час стояння, хо­діння, сидіння тощо.
26. Стан постійного незначного напруження м'яза
27.  Тимчасове зниження працездатності орга­нізму або органу.

Презентація 7 клас тут
Способи розділення суміші




Готуємось до ЗНО
І варіант
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
1.     Корінь у довжину росте у зоні:
  а) кореневого чохлика;   б) поділу та розтягування;   в) кореневих волосків.
2. Рослини поглинають вуглекислий газ під час:
   а) фотосинтезу;   б) дихання;   в) випаровування води;   г) мінеральне живлення.
3. За кільчастого листорозміщення від одного вузла відходить листків:
   а) 1;     б) 2;    в) 3 і більше.
4. Ситоподібні трубки розміщені у:
   а) деревині стебла;   б) корі;   в) серцевині;   г) у камбії.

Завдання з вибором кількох правильних відповідей
5. Видозмінами пагона є:
    а) бульбокорені;  б) бульби;   в) коренеплоди;  г) цибулини; д) вусики;
    е) присоски
6. Функції листка:
    а) випаровування води;  б) фотосинтез;  в) мінеральне живлення;  г) опора для  рослини; д) дихання; е) насінне розмноження.
7. Зони кореня:
    а) всисна;   б) основна;  в) провідна;  г) поділу і розтягування;
д) фотосинтезуюча;   е) кореневий чохлик.

Завдання на встановлення відповідностей
8. Установіть відповідність між назвою рослини і різновидом стебла, який її притаманний:
    А) Витке стебло                         1. Подорожник
    Б) Чіпке стебло                          2. Суниця
    В) Укорочене стебло                 3. Соняшник
    Г) Повзуче стебло                      4. Горох
                                                         5. Квасоля

Завдання на встановлення логічної послідовності
9. Розмістіть послідовно шари клітин листка, починаючи з верхньої сторони листка
   А) Губчасті клітини;    Б) Клітини шкірки з продихами;   В) Стовпчасті клітини;     Г) Клітини шкірки.
1
2
3
4






Тестові завдання для контролю навчальних досягнень з теми «Вегетативні органи рослин»
ІІ варіант

Завдання з вибором однієї правильної відповіді
1.     Всисній зоні притаманні ознаки:
а) наявність кореневих волосків;   б) утворення бічних коренів; 
в) інтенсивний поділ клітин.
     2. У процесі фотосинтезу рослини можуть вловлювати енергію світла:
         а) тільки сонячного;  б) тільки штучного; 
         в) як сонячного, так і  штучного.
     3. За супротивного листорозміщення від одного вузла відходить листків:
   а) 1;     б) 2;    в) 3 і більше.
4. Сидячий листок:
        а) має черешок;  б) не має черешка;  в) має кілька листкових пластинок.

Завдання з вибором кількох правильних відповідей
5. Типи жилкування листків:
   а) паралельне;  б) дугове;   в) супротивне;   г) почергове;   д) зубчасте; 
   е) сітчасте.
6. Функції кореня:
   а) фотосинтез;   б) повітряне живлення;  в) мінеральне живлення;
   г) закріплення   рослини у ґрунті;  д) всмоктування води;  е) запас   поживних речовин.
7. Для фотосинтезу необхідні:
   а) кисень;    б) вуглекислий газ;    в) вода;   г) сонячна енергія:   д) добрива; 
   е) темнота.

Завдання на встановлення відповідностей
8. Встановіть відповідність між органом та його функцією:
   А) Корінь                       1. Є зачатковим пагоном
   Б) Стебло                       2. Захищає насіння
   В) Листок                      3. Всмоктує воду
   Г) Брунька                    4. Випаровує воду
                                     5. Транспортує речовини

Завдання на встановлення логічної послідовності
9. Розмістіть послідовно зони кореня, починаючи з верхівки:
   А) Провідна зона;    Б) Кореневий чохлик;   В) Зона росту;
   Г) Всисна зона.

1
2
3
4







Тестові завдання для контролю навчальних досягнень з теми «Вегетативні органи рослин»
ІІІ варіант

Завдання з вибором однієї правильної відповіді
1.     Кореневі волоски – це вирости клітин:
а) кореневого чохлика;  б) зони поділу;   в) всисної зони.
    2. Промені світла рослина поглинає за вдяки наявності у її клітинах:
         а) води;    б) хлорофілу:    в) крохмалю.
    3. За почергового листорозміщення від одного вузла відходить листків:
   а) 1;     б) 2;    в) 3 і більше.
    4. Судини розміщені у:
   а) деревині стебла;   б) корі;   в) серцевині;   г) у камбії.

Завдання з вибором кількох правильних відповідей
5. Видозмінами кореня є:
    а) бульбокорені;  б) бульби;   в) коренеплоди;  г) цибулини; д) вусики;
    е) присоски
6. Функції стебла:
   а) випаровування води;   б) транспорт речовин;  в) опорна функція;  г) мінеральне живлення;   д) виніс листків до світла;  е) всмоктування води.
7. Типи бруньок:
   а) репродуктивна;  б) фотосинтезуюча;  в) основна;  г) вегетативна; д)   спляча;   е) верхівкова.

Завдання на встановлення відповідностей
8. Установіть відповідність між назвою рослини і видозміною кореня, який їй притаманний:
А) Бульбокорінь                          1. Плющ
Б) Чіпкий корінь                          2. Буряк
В) Коренеплід                              3. Малина
Г) Корені-присоски                     4. Жоржина
5. Омела

Завдання на встановлення логічної послідовності
9. Розмістіть послідовно шари стебла, починаючи із зовнішнього:
   А) Камбій;    Б) Серцевина;   В) Кора;
   Г) Деревина.

1
2
3
4










Тестові завдання для контролю навчальних досягнень з теми «Вегетативні органи рослин»
ІV варіант

Завдання з вибором однієї правильної відповіді
1.     Коренеплоди – це потовщення кореня:
а) головного;   б) додаткових;   в) бічних.
     2. Рослини виділяють кисень у процесі:
         а) тільки дихання;   б) тільки фотосинтезу;  в) як дихання, так і фотосинтезу
     3. За супротивного листорозміщення від одного вузла відходить листків:
   а) 1;     б) 2;    в) 3 і більше.
     4. Бульба картоплі – це видозміна:
        а) кореня;   б) коренеплоду;   в) пагона.

Завдання з вибором кількох правильних відповідей
5. Функції листка:
    а) випаровування води;  б) фотосинтез;  в) мінеральне живлення;  г) опора для рослини; д) дихання; е) насінне розмноження.
6. Для фотосинтезу необхідні:
   а) кисень;    б) вуглекислий газ;    в) вода;   г) сонячна енергія:   д) добрива; 
   е) темнота.
7. Зони кореня:
    а) всисна;   б) основна;  в) провідна;  г) поділу і розтягування;
д) фотосинтезуюча;  е) кореневий чохлик.

Завдання на встановлення відповідностей
8. Встановіть відповідність між назвою бруньки та її особливістю
А) Вегетативна брунька                        1. Має зачаток квітки
Б) Генеративна брунька                        2. Перебуває у стані спокою кілька 
                                                                     років           
В) Верхівкова брунька                          3. Має зачаток листка
Г) Спляча брунька                                 4. Має зачаток плода
5. Розміщена на верхівці стебла


Завдання на встановлення логічної послідовності
9. Розмістіть послідовно шари клітин листка, починаючи з верхньої сторони листка
   А) Клітини шкірки;    Б) Стовпчасті клітини;   В) Клітини шкірки з продихами;   Г) Губчасті клітини.

1
2
3
4

Готуємось до олімпіади

Завдання для підготовки 

8 клас

1. Виведіть формулу солі, що містить 13,86% Літію, 30,69% Фосфору, 55,45% Оксигену.
2. Обчисліть кількість структурних частинок карбон (IV) оксиду в 1л повітря, якщо об’ємна частка в ньому складає 0,03%.
3. Суміш порошків заліза та сірки нагріли без доступу повітря. На одержаний продукт подіяли соляною кислотою, в результаті чого утворилося 6,72л газів. При повному їх згоранні утворилось 0,2 моль газу. Об’єми всіх газів переведені до нормальних умов. Визначте склад вихідної суміші.
4. Які з наведених оксидів будуть взаємодіяти попарно: SiO2, P2O5, ZnO, K2O, CO2, BaO.
    1) запишіть відповідні рівняння реакцій,
    2) вкажіть умови перебігу реакцій,
    3) дайте назви продуктам реакцій.
5. Знайдіть об’ємний склад суміші водню і кисню, якщо відомо, що її відносна густина за повітрям дорівнює 0,5517.
6. При згоранні 1 моль невідомої речовини витрачено 2 моль кисню та утворилось 0,5 моль фосфор (V) оксиду і 1,5 моль води. Визначте молярну масу невідомої речовини.
7. Суміш кальцію і кальцій оксиду масою 4,8 г обробили водою. Об’єм газу, що утворився 1,12л. Розрахуйте масові частки компонентів суміші.
8. Із скількох атомів складається кубик із стороною 1 см, зроблений з чистого золота? Густина золота 19,32г/см3
9. В евдіометрі вибухнуло 18 мл водню і 12 мл кисню. Який газ залишиться після вибуху? Який його об’єм?
10. Посудину, я якої заздалегідь викачали повітря і зважили, наповнили газом А і повторно зважили. Наважка газу становила 0,02 г. Газ А відкачали і посудину заповнили вуглекислим газом. Наважка газу становила 0,44 г. Визначте молекулярну масу газу А, об’єм посудини та масу повітря, що заповнює посудину (н.у.).
11. Масові частки Карбону та Гідрогену у сполуці становлять відповідно 85,71% та 14,29%. 16,8л цієї речовини (н.у.) мають таку ж масу, як і 2,917 . 1023атомів цинку. Установіть  молекулярну формулу сполуки, укажіть кількість атомів у її молекулі.
12. Змішали 500 мл кисню, 0,6 дм3  азоту та 0, 04 мкарбон (IV) оксиду. Обчисліть молярну масу утвореної суміші.
13. Відновіть ліві частини схем хімічних реакцій:
                                                                             --> KCl + O2
                                                                                                      -->  K2MnO4
                                                                             --> MgSO+ H2O
                                                                             --> NaFeO2 + H2O
    Допишіть формули речовин у ліві частини схем реакцій. Розставте коефіцієнти.
14. Знайдіть об’ємний склад суміші водню і кисню, якщо відомо, що її відносна
густина за повітрям дорівнює 0,5517.                                                                                          
15. При згоранні 1 моль невідомої речовини витрачено 2 моль кисню та
утворилось 0,5 моль фосфор (V) оксиду і 1,5 моль води. Визначте молярну масу
невідомої речовини.                                                                                                                  
16.  До 33,0 мл суміші метану (СН4), водню і азоту додали 54,0 мл кисню. Після
завершення реакції і конденсації пари води об’єм суміші став рівним 31,2 мл.
При пропусканні продуктів через надлишок розчину натрій гідроксиду        об’єм
зменшився до 9,6 мл. Визначте об’ємні частки компонентів у вихідній суміші.                   
17. Суміш кальцію і кальцій оксиду масою 4,8 г обробили водою. Об’єм газу, що
утворився, 1,12 л. Розрахуйте масові частки компонентів суміші.                                           
18. Із скількох атомів складається кубик із стороною 1 см, зроблений з чистого
золота? Густина золота 19,32 г/см3.
19. Дано: цинк, кальцій оксид, вода, хлоридна кислота. Як, використовуючи лише
 ці реактиви, добути цинк оксид?
7 клас
1. Обчисліть у скільки разів 1 атом Урану важчий за 1 атом Карбону.
2. Обчисліть у скільки разів молекула пірофосфатної кислоти (Н4Р2О7) важча за молекулу ортофосфатної кислоти (Н3РО4). Відповідь подайте з точністю до сотих.
3. Як розділити суміш води і бензину? Складіть план роботи. Опишіть хід дослідів. Зазначте які властивості вихідних речовин були використані для розділення даної суміші.
4. Знайдіть у періодичній системі хімічних елементів Д.І.Менделєєва та запишіть елементи, відносні атомні маси яких кратні 4.
5. На частку деякого елемента в молекулі однієї хімічної сполуки припадає 80 умовних одиниць, а в молекулі другої сполуки - 48 умовних одиниць. Яка атомна маса цього елемента, якщо відомо, що вона більша 10 і менша 20.
6. Обчисліть масу атома Стронцію в а.о.м. і грамах, якщо його відносна атомна маса дорівнює 88.
7. Виведіть найпростішу формулу сполуки, до якої входить 60% Магнію і 40% Оксигену.
8. До складу солі входять атоми Купруму, Сульфуру та Оксигену у масовому співвідношенні 2:1:2. Встановіть формулу цієї сполуки та масову частку Сульфуру в ній.
9. Сполука деякого елемента з відносною молекулярною масою 132 має формулу NxHyEOz. Встановіть формулу сполуки, якщо сума числа атомів невідомого елемента і Гідрогену в молекулі сполуки дорівнює 10, масова частка Оксигену 0,4849, а число атомів Оксигену більша числа атомів Нітрогену в 2 рази.
10. Атомна маса елемента А в 0,75 разів менша за атомну масу елемента В. Різниця відносних атомних мас елементів А і В дорівнює 8. Обчисліть відносні атомні маси елементів А і В. Складіть формули сполук цих елементів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий